La oferta de trabajo SEO/SEM Manager Freelance ya no está disponible

Aquí tienes ofertas de trabajo similares:

  • 24/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    We are hiring freelance English & Spanish speaking Online Data Analyst's for a project aimed at improving the content and quality of digital maps, which are used by millions of users globally. The job would suit someone who is detail-oriented, likes doing research and has a good knowledge of national and local geography . This is a freelance position on a flexible schedule - you can work in your own time whenever work is available. You will be completing research and evaluation tasks in a web-based environment, eg verifying and comparing data, determining the relevance and accuracy of information. You will be provided with guidelines for each task, which needs to be followed. The project offers a variety of tasks, and work is paid per task. Requirements Full Professional Proficiency in English & Spanish You must be living in Spain the last 2 consecutive years Ability to follow guidelines and do research online using search engines, online maps and website information You must have familiarity with current and historical business, media, sport, news, social media and cultural affairs in Spain Being open to work across a diverse set of Task Types (eg Maps, News, Audio tasks, Relevance) Applicants must be 18 years or over. Working on this project will require you to go through a standard recruitment process (including passing an open book assessment). This is a long-term project and your work will occasionally be subject to quality assurance checks. Why Join the TELUS International AI Community? Earn additional income with flexible hours to fit your lifestyle Better work-life balance Be your own boss Complementary Well-Being package encompassing a wealth of well-being resources. Be part of an online community Payment Rate of pay per task is inclusive of reading task guidelines. Payment will be issued in accordance with the terms of the contributor agreement upon successful completion of tasks.

  • 19/04/2024

    Madrid

    En Sandav buscamos perfil con conocimiento de procesos de compra y facturación electrónica (E-commerce). Inglés Alto (Al menos B2 capacidad para hablar en idioma). Perfil Requerido: Buscamos a alguien con experiencia previa dando un servicio de Soporte - Atención a incidencias / clientes producidas en aplicación de comercio electrónico. (aproximadamente más o menos en torno a 2 años en puestos similares aproximadamente). Nivel de inglés al menos B2 (capacidad para interlocución íntegra con clientes en habla inglesa). Formación Profesional Grado Medio o Superiores. Experiencia en gestión de Ticket con herramientas tipo JIRA, o Service Desk o similares. Capacidades de interlocución y relación con cliente, capacidades comunicativas. Bien valorado: Experiencia en puestos de Soporte Técnico Informático o Funcional a usuarios de Aplicaciones (ya sean aplicativos web o mobile de cualquier tipo o E-commerce). Condiciones: Salario: entorno de 18.000 a 20.000 SBA Aproximadamente. Teletrabajo 2 días a la semana, y 3 días a la semana presencial en oficinas de San Blas - Canillejas. Jornada completa y flexible. Horario de 09-19h, se van turnando en los equipos semanalmente, para que siempre haya alguien hasta las 19h. (es decir, no siempre toca salir a las 19H, lo normal es que haya turnos en los que se salga a las 18H). Jornada intensiva en agosto. Incorporación lo más inmediata posible. Puesto estable y orientación al largo plazo. SANDAV es una empresa que basa la relación con sus empleados en la INTEGRIDAD, que en resumen quiere decir que CUMPLIMOS LO PROMETIDO. Para más información: sandavteam.com

  • 14/03/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    ¿Buscas nuevas oportunidades? ¡Envíanos tu currículum y descubre el camino hacia el éxito! En SEREM estamos comprometidos con diversos proyectos y queremos contar con los mejores profesionales del sector. Nos encontramos en búsqueda activa de un Mobile Solutions Architect Freelance para importante cliente. Rol: Mobile Solutions Architect Freelance (Remoto) con disponibilidad de viajar. Requisitos: Al menos cinco años de experiencia como desarrollador móvil (Android y/o iOS) Experiencia en diseño y entrega de aplicaciones móviles. Conocimiento profundo del proceso de envío de aplicaciones (tanto para App Store como Play Store) Conocimiento profundo del proceso de firma de aplicaciones iOS Buen conocimiento de plataformas móviles de CI/CD (preferido: Bitrise) Requerimientos adicionales: Fuertes habilidades de comunicación y presentación. Idiomas requeridos: Inglés - Nivel Negocios - Requerido. Remoto 100% con disponibilidad para viajar 2-3 días en países de la UE. Fomentamos un ambiente de trabajo multicultural e inclusivo, no discriminamos por edad, género o creencias; así como ofrecemos igualdad de oportunidades a todo el personal. Desarrollamos nuestras actividades bajo los principios del cuidado del medioambiente, la sostenibilidad y la responsabilidad social corporativa; colaborando en proyectos de reforestación y sostenibilidad. Apoyamos los 10 principios del Pacto Mundial y los 17 Objetivos de Desarrollo Sostenible, en materia de derechos humanos, condiciones laborales, medio ambiente y anticorrupción. Los procesos de reclutamiento se desarrollan bajo altos estándares de calidad definiendo la incorporación en base a la experiencia y habilidades del candidato.

  • 18/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    Funciones a realizar en el puesto: Desarrollo del back-End de los portales Liferay Configuraciones desde panel de control. Posterior integración, desarrollo de evolutivos y mantenimiento de la aplicación desarrollada. Valorable, experiencia en: Automatización de despliegues entre entornos Integración con sistemas de autenticación Plantillas y estructuras JavaScript, JQuery HTML5/CSS Publicación de servicios Características de proyecto en los que haya trabajado: Proyectos sobre versión 7.2 y/o 7.4 Gestión y configuración del portal. Beneficios como trabajador: Paquete retributivo en Beneficios. Tú eliges si destinarlo a: Seguro Médico, Cheque Guardería, Tarjeta Transporte, Tarjeta Restaurante y/o Formación. Jornada flexible. En Ineco disponemos de 18 medidas de conciliación, entre las que destacan, la flexibilidad horaria, teletrabajo, las políticas de reuniones y de luces apagadas, asistencia médica o educativa con familiares de primer grado. Encargos estables. Proyectos de larga duracción. En Ineco apostamos por el talento que tiene como base entornos de trabajo retadores y estimulantes que promuevan el desarrollo personal y profesional de nuestros empleados, garantizando el cumplimiento de los principios de igualdad, mérito y capacidad, así como la trasparencia, objetividad y la igualdad de oportunidades.

  • 21/03/2024

    Portugal

    Reporting to the Communication Director, the MULTI-MEDIA DESIGNER rol will play a key role in delivering Avincis' communications strategy: Develop creative solutions to effectively promote Avincis services across multiple online/offline channels. Areas of work include the creation of PowerPoint presentations, data visualisation, social media content creation and monitoring effectiveness, exhibition and print material, infographics, animations, illustrations, video editing and interactive content. Act as brand ambassador, ensuring that all creative output complies with company brand guidelines. Stay current on latest creative marketing/technology trends and make recommendations to improve existing practice. Assist with overseeing the internal and external comms content pipeline to ensure we consistently and regularly deliver high quality on and offline collateral. Take and develop creative briefs from business partners across the business. Work effectively with the wider communications team to complete projects to a high standard while hitting deadlines. Demonstrate excellent typography skills and creative thinking complemented by strong design layout and attention to detail. The successful candidate should be: An experienced and creative multi-media designer with at least 4 years' experience working either in-house or for an agency (experienced freelancers also considered). Qualified with a Bachelor's degree in the preferred and/or a related discipline. Experienced at creating and adhering to brand guidelines. Able to provide a portfolio of creative work including branding, infographics, data visualisation, graphics, animations, digital etc Knowledgeable about the print process, checking and preparing large and small format design work print-ready. Confident at basic video editing and animation creation. Social media savvy on LinkedIn, FB, X and Instagram. Familiar with digital marketing reporting: Google Analytics, social media and email marketing metrics. Why Avincis? Avincis boasts decades of experience in providing aerial emergency services, making us a leading force in the industry. Joining our team means stepping into a company with a rich history of expertise, where your career will not only flourish but also contribute to the growth of others through mentoring and coaching. Avincis values innovation, and we believe in empowering our employees to bring their creative ideas to the forefront. As part of our team, you will have the chance to implement your innovative solutions, at the same time as learning from seasoned subject matter experts who are committed to fostering your professional growth. Based in the vibrant city of Lisbon, Portugal - recognised as one of the World's 50 Best Cities (Brand Finance City Index 2023) - you'll have the unique opportunity to travel throughout Europe, experience new cultures, broaden your horizons, and make a difference on an international scale. We understand the importance of recognising your hard work. That's why Avincis offers competitive remuneration packages, including health insurance, and provides support for relocation. Your well-being is our priority as you embark on this fulfilling journey with us. Become a valued member of our close-knit Avincis family, where every team member plays a vital role in our mission. If you're ready to combine purpose with growth in a dynamic and rewarding environment, we invite you to join us on this exciting professional adventure. Take the next step in your career with Avincis - where meaningful work and personal development converge. Apply today and be part of something extraordinary! Note: As a company committed to equal opportunities for women and men, AVINCIS IBERIA evaluates all applications according to objective criteria in order to select the most suitable person for the position offered, regardless of gender.

  • 24/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    ROLE: Java / J2EE Backend Developer (Remoto) PROFILE, TASKS & SKILLS: We are looking for a Back End Developer with more five (5) years of experience in Java /J2EE technology TASKS & Responsibilities: Design and develop a scalable web application used by 25 European markets. Follow SOLID and Clean Code principles. Build perfectly designed REST APIs. SKILLS: Ability to convert product requirements into high quality software. Experience in creating distributed software. Be capable of implementing and maintaining software using JAVA/J2EE, Hibernate, Spring Framework, Tomcat, REST and SOAP Web-services, Git, Maven, SonarQube. Experience in Agile methodologies such as SCRUM and KANBAN. Impeccable understanding of software design patterns, data structure and algorithms. Be capable of working autonomously and from remote. Be capable of mentoring and overseeing junior developers. Be a highly motivated and pro-active developer. Ability to function as a team member Have a fluent, productive and technical communication within your team colleagues. Ability to communicate in English. Knowledge in ANGULAR and NODEJS framework is a plus. Language: English (high level) WE OFFER: Freelance Contract Rate: 200EUR/216 per day + VAT (According to experience provided) Long Term Project Location: Barcelona (Remote)

  • 22/04/2024

    Asturias

    Desde beLuck estamos buscando un/a Frontend Senior para una empresa asturiana de base tecnológica referente en su sector, orientada a la creación de productos tecnológicos, de ámbito global y con infraestructura propia de investigación. La persona seleccionada trabajará desarrollando software para dar soporte al desarrollo de los productos y hacerlos más accesibles y competitivos. La posición es presencial. Sus principales responsabilidades serán colaborar en la definición y desarrollo de interfaces de usuario (UI) para los productos y prototipos desarrollados por la organización, establecer estándares y pautas de diseño de UI para la organización. Se requiere: Grado universitario en el campo de Informática, Matemáticas, Ingeniería, Física, ... o experiencia demostrada en el campo del desarrollo. Javascript , typescript , Angular & React expertise, Wireframing and prototyping tools Figma, invision, etc. Web design, GIT based source control Alto nivel de trabajo en equipo. Al menos cinco (5) años de experiencia. Se valorará: Buen nivel de inglés. Experiencia en metodologías ágiles (Scrum, etc) y gestión de proyectos. Se ofrece: Interesante paquete retributivo con bonus según resultados. Servicio de catering diario. Seguro de vida, accidentes y salud privado. Trabajar en una empresa con excelente ambiente de trabajo con una cultura "people centric". Cultura de empresa que prioriza una estructura plana con organización de equipos por proyectos. Entorno innovador, creativo y donde el trabajo en equipo y la promoción del aprendizaje continuo son prioridad.

  • 24/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    FUNCIONES - TAREAS & CONOCIMIENTOS: Profesional con experiencia contrastada desempeñando el role de DevOps Engineer o similar y con capacidad para trabajar de forma independiente. Rol: DevOps Engineer (Remoto) Conocimientos & Experiencia Imprescindibles: Experiencia con Kubernetes (administración y operación). Valorable Openshift. Experiencia con herramientas de gestión de la configuración e Infraestructura como código IaC (GIT, Ansible) Uso de herramientas de CI/CD. Implementación de pipelines (Jenkins). GitOps (ArgoCD) Experiencia en ciclo de vida de aplicaciones K8s (Helm) Operación de herramientas de Monitorización en cluster K8s (Prometheus, Alert-manager y Grafana) Scripting en al menos un lenguaje de programación (Shell, Python, Go). Troubleshooting skills. Experiencia en encontrar la causa raíz de un problema. Conocimientos & Experiencia Deseables: Entendimiento de Service Mesh (Istio principalmente) Diseño e implementación de operadores de K8S. Creación y mantenimiento de infraestructura en nubes públicas y privadas (AWS y Openstack) OFRECEMOS: Contrato en modalidad Freelance Full time. Oferta económica: 280EUR jornada + IVA. Proyecto de Larga Duración. Recurrencia en Proyectos. Localización: Madrid (Remoto 100%)

  • 22/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    ¡Desarrolla tu Potencial Tecnológico con Mope-Tech! Este 2024 transforma tu carrera profesional y adéntrate en uno de los sectores con pleno empleo. Te traemos una oportunidad que no puedes rechazar, gana una beca del 100% para estudiar a distancia una FP de Desarrollo de Aplicaciones Web. Además... ¡Combínala con un curso añadido de Big Data para convertirte en experto en Analytics! En tu día a día contarás con un tutor para ti y con el apoyo del equipo de Mope-tech cuyos profesionales tienen más de 10 años en el sector. Al finalizar los estudios, escoge entre las mejores prácticas en empresa donde podrás aplicar los conocimientos adquiridos y conseguir tu trabajo tech ideal. ¿Qué requisitos debes cumplir para conseguir la beca? Título de Bachiller. Título de Técnico/a (FP de Grado Medio). Título de Técnico/a Superior. Técnico Especialista o equivalente a efectos académicos. Técnico/a de Artes Plásticas y Diseño. Titulación Universitaria o equivalente. ¿No tiene ningún coste? ¡Correcto! La empresa otorga una beca que cubre el 100% del importe de la FP completa (ambos cursos). ¿Cómo y cuándo se elige al ganador de la beca? Se realizará un sorteo el lunes 24 de junio de 2024 y el equipo de Mope-tech contactará contigo para venir a recoger el título a sus instalaciones. ¡No pierdas la oportunidad de impulsar tu carrera en tecnología con Mope-Tech! Envía tu CV y vive esta experiencia de aprendizaje de calidad en un entorno innovador y expande tus posibilidades de desarrollo en el ámbito tecnológico.

  • 24/04/2024

    Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular

    At least 8 years of experience as CONSULTANT SAP IS-U Energy Data Management (EDM) and/or Billing (BI) managing teams of at least 2-4 consultants. Rol: Team Leader SAP IS-U Energy Data Management (EDM) and/or Billing (BI) Role and Responsibilities: Project plan definition and follow up Management of IS-U EDM/BILLING team and Abap development team and related Partners Collection of functional/technical requirements of the client and their analysis. Management and preparation of design documents to respond to our client's requirements, identification of "gaps". Lead the Implementation on the modules described and govern the integrations with the rest of the systems, both from the SAP ecosystem and external. Definition and execution of Integration and User test plans. English advanced level conversation / own consulting and business technician. Required Skills and Experience: At least eigth (8) years of experience as CONSULTANT SAP IS-U Energy Data Management (EDM) and/or Billing (BI).Agile or PMP Certification is a plus. Certification on corresponding module/s. ABAP Programing Skill is a plus. Language: Very high Spanish and English WE OFFER: Freelance Contract Rate: According to experience provided Long Term Project Location: Teleworking